قیمت سکه بهار ازادی در ایران

قیمت دقیق سکه نیم سکه ربع سکه سکه گرمی

قیمت سکه بهار ازادی در ایران

قیمت دقیق سکه نیم سکه ربع سکه سکه گرمی

نرخ سکه امامی امروز 13 اذر ماه

نرخ سکه امامی امروز 13 اذر ماه به  12,100,000 )دوازده میلیون و یکصد هزارتومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 2.47 درصدی داشته است.

روز چهارشنبه قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید

روز چهارشنبه قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید به یازده میلیون و ۸۵۰ هزارتومان رسید. اما آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز سیزدهم  آذر ۹۹ چقدر بود؟


در معاملات روز چهارشنبه نرخ سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید به  یازدهمیلیون و 850 هزارتومان رسید که کاهش 50 هزار تومانی را نشان می‌دهد. بازار سکه در دو روز گذشته با افزایش جدید حباب مواجه شده است.

سکه روز سه‌شنبه ۷۰۰ هزار تومان رشد کرده بود و در این سطح قیمت حباب سکه به بالای ۸۰۰ هزار تومان رسید. حباب سکه نشانگر میزان هیجانات بازار است. هر زمان حباب سکه بیشتر بوده، شدت تغییرات قیمتی این فلز گرانبها نیز در سطح بالایی قرار داشته است و برعکس از طرفی افزایش حباب و هیجانات، زمینه‌ساز بالا رفتن قیمت در بازار سکه شده است، به گفته کارشناسان دوره‌های هیجانی بازار عموما بلندمدت نبوده است و پس از هر هیجانی، قیمت‌ها در مسیر تعادل جدیدی قرار گرفته‌اند. در واقع، هر زمان حباب سکه بیشتر می‌شود، ریسک خرید این فلز گرانبها بیشتر می‌شود.